Transport, prelucrare si termen de livrare

COSTURI DE LIVRARE

Toate comenzile se expediaza catre clientii nostri prin intermediul celor de la DPD Curier din depozitul central din Torino, Italia. Comenzile mai mari de 1000 RON beneficiaza de transport gratuit.Costul transportului pentru comenzile mai mici de 1000 RON este de 25 RON.


PRELUCRAREA COMENZILOR

Dupa plasarea comenzii, aceasta va fi transmisa pentru prelucrare in ziua imediat urmatoare.(In cazul in care comanda este plasata in intervalul orar, Vineri, dupa orele 18:00-Duminica pana la orele 23:59, aceasta comanda va fi transmisa pentru prelucrare in cursul zilei de Luni) Confirmarea inregistrarii comenzii si termenul de prelucrare le veti primi imediat dupa plasarea comenzii pe mail-ul Dvs. Plasarea comenzilor pe www.PUZE.ro nu garanteaza livrarea tuturor produselor din urmatoarele motive:

- produsele listate pe site-ul nostru nu mai sunt disponibile pe stoc (stocurile pe site sunt actualizate la 24 ore, furturi din magazinele noastre fizice, pierderi, etc.)

- la impachetarea produselor s-au constatat defecte care nu permit comercializarea. Clientul va fi anuntat ca produsul nu mai este pe stoc, prin e-mail sau telefonic in termenul de prelucrarea a comenzii, afisat pe site. 

In cazul in care adresa persoanei de contact si/sau numarul de telefon sunt introduse incorect sau gresit la momentul efectuarii comenzii, compania S.C. MAJESTIC GRUP 2006 S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu prelucra comanda.


TERMEN DE LIVRARE

Termenul de livrare mediu este intre 6 - 10 zile lucratoare incepand din ziua prelucrarii comenzii.

Termenul de livrare poate fi insa prelungit in urmatoarele situatii:

-in perioada reducerilor de sezon precum si in perioada lichidarilor de stoc, motivul fiind volumul foarte mare de comenzi.

-in conditii neprielnice din punct de vedere meteorologic, motivul fiind ca logistica firmei de curierat este influentata de acest aspect.


RECEPTIONAREA PRODUSELOR

La primirea comenzii, cumparatorul are obligatia de a verifica daca ambalajul este intact,iar in cazul in care constata deteriorari ale ambalajului este obligat sa anunte transportatorul imediat. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca ambalajul a fost intact. Orice reclamatii privind eventuale defecte/vicii ale produselor primite trebuie aduse la cunostina noastra in termen de 24 de ore de la receptionarea lor, in scris pe e-mail: office@puze.ro

CE SPUN CLIENTII DESPRE NOI

Regasiti mai jos link-uri care duc direct la marturiile clientilor nostri.

Marturii de la clienti care au cumparat.Click pentru detalii.

Recenzii pe facebook.Click pentru detalii.